Plata cursului se face lunar – 120 RON/ lună.
Se desfăşoară bisaptamanal la bazinul clubului BERRY FITNESS & SPA situat pe strada Turnu Magurele .
Transportul şi supravegherea sunt asigurate de gradiniţă şi de personalul “Bucharest Sport Club”.
Plata se face pentru o serie compusă din 8 şedinţe.
Preţul este de 350 RON/serie.
Pentru cursul de înot vă rugăm să pregătiţi următoarele: colac pentru începători (de dimensiunea taliei copilului) cască, ochelari, slip, prosop mare, halat, papuci.
Se desfăşoara pe tot parcursul anului, bisăptămânal, în sala de sport
a grădiniţei. Se susţin periodic examene pentru obţinerea centurii
aferente nivelului de pregătire a copilului.
Plata cursului se face lunar – 120 RON/ serie de 8 şedinţe.
Se desfăşoară în sala de sport a grădiniţei de două ori pe săptămână, dimineaţa. Plata cursului se face lunar – 160 RON/lună.
Se desfăşoară în grădiniţă sub îndrumarea doamnei profesoare Beatrice Vatafu, membră a grupului Acapela, individual, o oră, o dată sau de două ori pe săptămână, dimineaţa.
Plata cursului se face în funcţie de prezenţa la curs- 30 RON/şedinţă
Într-o lume în care şi desenele animate ne provoacă la violenţă, vă invităm să cunoaştem împreună TAINELE NEBĂNUITE ale teatrului pentru copii. Acest opţional presupune ca fundament ateliere de creaţie. Ca obiective fundamentale în derularea proiectului vizăm: |
|
Pentru prima etapă a cursului, copiii vor participa la confecţionarea unor păpuşi (marionete) care vor prinde viaţă la mânuirea lor. Povestea din care vor face parte păpuşile va fi inspirată din visele şi aşteptările copiilor. În cadrul atelierului fanteziilor , copiii vor fi liberi să-şi creeze propriile personaje. În a doua parte a cursului, copiii vor deveni mici actori, folosindu-se de experienţa dobândită. Ei vor pune în scenă o poveste după un scenariu stabilit în funcţie de aptitudinile şi dorinţele lor. Cursul prevede exerciţii de mimică, pantomimă, musicale, scurte coregrafii, etc. La sfârşitul proiectului, copiii, vor fi capabili să:
Lăsaţi copiii să se bucure de cea mai frumoasă etapă a vieţii lor, copilăria. Să-i ajutăm să-şi făurească visuri, să le coordonăm paşii şi astfel să fim părtaşi la prima lor lecţie de zbor. Reţeta succesului: Preţul cursurilor este de 150 RON/lună |
Descrierea programului
Orchestra de clopoţei este un program unic în grădiniţele din România şi se bazează pe un sistem de învăţare occidental.
Instrumentele sunt achiziţionate din Statele Unite ale Americii. Oricine poate participa la cursuri. Copiii nu trebuie să deţină cunoştinţe muzicale pentru a face parte din orchestră.
Programul educaţional creativ Orchestra de clopoţei se adresează grădiniţelor şi şcolilor şi promovează o educaţie a calităţii şi a reuşitei prin viziunea modernă şi imaginativă pe care o propune.
Exprimarea artistică prin muzică îi ajută pe copii să îşi dezvolte capacitatea de concentrare, creativitatea, încrederea în sine şi să deprindă abilităţi de comunicare şi de lucru în grup.
Programul se adresează copiilor între 4-10 ani şi vizează dezvoltarea intelectuală şi emoţională a participanţilor prin tehnici creative ce îmbină muzica şi învăţarea, ţinând seama de abordările moderne din psihologia copiilor şi a tinerilor.
Viziunea programului
Programul vine în sprijinul dezvoltării intelectuale şi emoţionale a copiilor şi propune tehnici de învăţare adaptate nevoilor participanţilor. Programul are în vedere ritmul şi caracteristicile personale ale fiecărui copil.
Desfăşurarea programului
Programul educaţional creativ Orchestra de clopoţei este structurat sub formă de module. Durata unui modul este de un an, iar frecvenţa este de o şedinţă (o oră) / săptămână (4 ore / lună). O grupă cuprinde maximum 10 participanţi.
Copiii învaţă să folosească clopoţeii de mână şi să cânte la ei. Se vor utiliza şi alte instrumente muzicale precum tobă, beţe pentru ritm, castaniete, tamburină, maracas. Părinţii au ocazia de a-i asculta pe copii interpretând cântecele învăţate cu prilejul serbărilor organizate de grădiniţă în cadrul cărora Orchestra de clopoţei va susţine mini-concerte.
Stimaţi părinţi,
Cursul opţional de anul acesta de limba engleză (intensiv) este regândit pentru a se adapta nivelului de vârstă 4-5 ani.
De aceea, am ales un curs OXFORD denumit“Happy House” după care am lucrat cu succes cu copii de această varstă.
Acesta a fost selecţionat dintr-o largă ofertă a editurilor de carte străina (Oxford, Fisher, Cambridge, McMillan), dar şi din perspectiva experienţei proprii de lucru cu aceste cursuri la diferite vârste.
Happy House cuprinde noţiuni de vocabular şi structuri gramaticale potrivite copiilor de 4- 5 ani, prezentate într-o poveste amuzantă, deosebit de atractivă.
Cursul este structurat pe semestre:
- Semestrul I – Happy House 1
- Semestru al II lea -Happy House 2
Cursul Happy House conţine class book, CD audio, activity book, planşe, carduri, marionetele Spike, Ruby şi Otto (acestea sunt personajele principale ale cursului, alături de o familie compusă din : Mum, Dad, Jack, Daisy şi Polly).
Acest curs este special creat de autorii Meet Stella Maidment şi Lorena Roberts pentru nivelul pre-school, abordând gradual conţinuturi precum:
- Welcome to Happy House! – Formule de prezentare/salut
- Pens and pencils – Rechizite
- Come and play! – Jucării
- Dressing up – Obiecte de vestimentaţie
- Happy birthday! – Ziua de naştere/cadouri
- Bathtime – Obiecte din baie
- Animal friends – Animale
- Playroom Safari – Safari/animale din savană şi din junglă
- School time – Sala de clasă/obiectele din clasă
- I’m hungry! – Alimente/feluri de mâncare
- Happy faces – Faţa
- My house – Casa/camerele/obiecte din casă
- Summer time – Vacanţa de vară
Fiecare unitate începe printr-un dialog/poveste, pe care cei mici îl reproduc şi îl dramatizează, apoi introduc noţiunile de vocabular în structura iniţială.
Cei trei “prieteni” Otto (motanul), Ruby şi Spike (şoriceii) au parte de o poveste haioasă care va fi, la rândul ei, interpretată de copii, fiecare replică fiind în felul acesta interiorizată şi folosită în situaţii diverse pentru a se amuza.
Urmează un cântec (care va relua dialogul deja folosit) şi un joc de folosire a structurilor gramaticale (de ex., Whose birthday is it? Who is the present for? Can you do this? What does he do? Have you got…? What are you wearing?).
Cursul poate continua şi acasă, împreună cu părinţii, prin accesarea lik-ului prezentat în josul paginii pentru a viziona şi asculta poveştile, a viziona cardurile sau pentru jocuri şi competiţii on-line.
Caietele de lucru contţin activităţi pentru fiecare unitate de învăţare, introducând treptat noţiuni de scris-citit (recunoaşterea unor litere de tipar, încercuire, trasare peste contur).
Aşa cum se ştie, modelul de învăţământ britanic este net superior celui românesc şi, ca atare, felul în care sunt introduse literele în universul copilului este unul natural, logic, fără restricţii legate de formă, dimensiune, punând accent pe abilităţile deja existente la copilul de 4- 5 ani.
Acest lucru este confirmat şi prin experienţa proprie cu copii care au învăţat să scrie şi să citească în paralel (modelul românesc şi cel britanic) abia aşteptau să “mai scrie în caietul cu Otto”.
Logopedia este o disciplină corectiv-terapeutică, ce se ocupă de corectarea tulburarilor de limbaj. Psihologul Emil Verza preciza următoarele: “efectul logopediei este de a preveni şi de a corecta tulburările de limbaj cât şi evoluţia limbajului în vederea dezvoltării personalităţii.” Acest opţional presupune corectarea defectelor de vorbire şi dezvoltarea limbajului. Ca obiective fundamentale în derularea opţionalului vizăm:
Preţul cursului este de 240 RON /lună (8 şedinte). |
Dezvoltare personală
Motto: Cel mai inteligent cedează primul!
În urma succesului şi a solicitărilor pe care acest curs le-a înregistrat în anul şcolar anterior, am decis să îl includem în oferta grădiniţei şi în anul şcolar 2014-2015.
Dezvoltarea personală este un concept nou care se adresează tuturor categoriilor de vârstă.
Considerăm că participarea în cadrul acestui curs odată cu vârsta preşcolarităţii comportă multiple beneficii.
De ce Dezvoltare personală (D.P.) la această vârstă?
- Pentru că ne aflăm în plin proces al evoluţiei noastre ca fiinţe umane.
- Pentru că D.P. ne facilitează calea spre evoluţie.
- Pentru că D.P. ne oferă din timp instrumentele neceare spre realizarea demersului evolutiv.
- Pentru că e de preferat sa preîntâmpinăm decât să tratăm unele probleme.
Ce urmează să învăţăm?
(Tipuri de conţinuturi care vor fi abordate)
- Specialişti în domeniul psihologiei susţin că fiecare fiinţă umană are nevoie de ceea ce ei denumesc “Cei 4 A”:
1. Afecţiune 3. Apreciere 2. Acceptare 4. Aprobare
Aici putem învăţa cum să primim şi să oferim afecţiune într-un mediu securizant, cum să fim mai încrezători, primind şi oferind încurajare/apreciere pozitivă, cum să ne acceptăm şi să îi acceptăm pe cei din jur după simtagma “Eu sunt Ok, Tu esti Ok şi Ceilalţi sunt Ok” şi cum să îi aprobăm pe ceilallţi după ce noi înşine am primit aprobări pentru a ne atinge obiectivele, într-o manieră pozitivă şi asertivă.
- Modalităţi constructive de integrare a emoţiilor şi strategii de gestionare a lor.
- Agresivitatea – un rău necesar sau o piedică în calea evoluţiei speciilor?
Lupul a mâncat Scufiţa pentru că era rău sau pentru că era flamând? - Metode funcţionale de soluţionare a conflictelor. Ce pot să fac când mă simt trist/furios?
- Comunicarea verbală, nonverbală şi paraverbală. Sau despre muzica şi dansul care însoţesc cuvintele.
- Cele 3 stiluri ale comunicării:
— Dominator (cel care ţine să aibă mereu ultimul cuvânt, care nu acceptă un refuz, care nu suportă nici un fel de critică, nu acceptă să se conformeze unor reguli, numai el dictează, propune şi aprobă, el este atotştiutorul, singurul mod posibil de acţiune e al lui, nu suportă să piardă, totul pentru el este o competiţie, perfecţionist.)
— Pasiv-cu varianta Pasiv-Agresiv (Se supune regulilor fără să le treacă prin filtrul personal, fără să întrebe la ce bun; uşor influenţabil, se lasş dominat, lasş garda jos chiar în situaţii periculoase, lipsit de încredere şi de vlagă, nu îşi susţine punctul de vedere, lasă de la el, uşor de manipulat.
Este pasiv-agresiv atunci când se conformează dar nu suportă ceea ce face şi se plânge la cine poate şi când poate, bombăne, una spune şi alta simte/face.)
— Asertiv (Încrezător, calm, cald, poate să îşi susţină punctul de vedere şi o face aducând argumente şi ţinând cont de sentimentele celorlalţi, se face uşor ascultat, plăcut, influentează fără să domine, este urmat din convingere nu de teamă.)
1.Când tu spui/faci…
2.EU mă simt…
3.Am nevoie să…
4.Aşa că TE ROG…
Când tu spui că nu vrei să vorbeşti cu mine eu mă simt tristă, am nevoie să vorbesc cu cineva despre asta, aşa că te rog să mă asculţi două minute.
Cam ce şanse sunt să fii refuzat după ce ai formulat o astfel de cerere?
- Identificarea nevoilor personale şi realizarea unor planuri de acţiune pentru atingerea lor.
- Necesitatea respectării reglilor şi motivele pentru care au fost ele inventate?!
- Factorii motivaţionali, motoare ale acţiunii. (De ce să fac ce vrei tu, oare pentru că şi eu vreau acelaşi lucru?!)
- Legătura şi interdependenţa dintre minte, trup şi spirit.
- Şi sufletul are nevoie de hrană -meloterapia, aromoterapia, dramaterapia.
- Tehnici de relaxare.
Exemple de activităţi
(Cum vom lucra?)
Vom lucra în grup, pe echipe şi individual, adaptând conţinuturile propuse la vârsta preşcolarilor sub formâ de jocuri, sau purtând discuţii frontale, negociind la masa rotundâ sau interpretând roluri, la scenă deschisă.
- “Şoferul şi regulile de circulaţie!” – pentru a aprecia importanţa respectării regulilor
- “Stop, gândeşte, start!” – pentru a remite impulsivitatea şi a acţiona cu mintea limpede
- “Motorul merge, se odihneşte şi iar porneşte” – pentru a înţelege necesitatea momentelor de pauză
- “Ţine drumul drept” – pentru a învăţa să acţionăm cu hotarâre
- “Regula de aur” – Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face! – pentru a deveni mai empatici
- “Oaza mea de linişte” -sau Cum îmi place sa mă relaxez?!
- “Spune adevărul” – pentru a învăţa să fim sinceri cu noi înşine şi cu ceilalţi
- “Mişcă-ţi corpul!”
- “Hrăneşte-ţi corpul!” – pentru a învăţa să preţuim acest bun fără de care nu se poate
- “Îngrijeşte-ţi corpul”
- “Fă-o şi gata!” – pentru a ne decide în favoarea acţiunii
Mulţumim celor care au făcut posibilă desfăşurarea acestui curs în anul şcolar anterior!
Vă aşteptăm pe toţi alături de noi în noul an şcolar!